marți, 9 octombrie 2007

1MARTIE 2007-DAVID A IMPLINIT 2 ANI!/ My son David First Aniversary!!!!


Am ajuns la un moment foarte important! Ziua lui David(2 ani).

Pentru ca nu am fi reusit sa inghesuim toti invitatii in cateva camere, am hotarat sa aniversam ziua lui David si sambata(petrecerea cu copii) si duminica(cu rudele). Asa incat au fost necesare 2 torturi.Pentru petrecerea copiilor am facut un tort MickeyMouse iar pentru petrecerea cu cei din familie, un tort teren de fotbal.
Tortul Mickey Mouse a avut de fapt 2 etaje , in sensul ca am facut un tort dreptunghiular peste care am asezat tortul in forma de Mickey.L-am ornat cu frisca colorata.

Tortul dreptunghiular a avut un blat simplu din 12 oua 12 linguri zahar 12 linguri faina, 1 praf de copt.

Se separa albusurile de galbenusuri. Galbenusurile se freaca cu zaharul.Apoi se adauga treptat faina amestecata cu praful de copt. Separat albusurile se bat bine de tot cu un praf de sare. La final se amesteca usor (de sus in jos)cele 2 compozitii. Se coace la o temp. de 180 grade C. Se verifica cu scobitoarea pt a vedea daca s-a copt.(se coace aprox.45-50 min, depinde de cuptor).

Rece, blatul se taie pe 2 nivele si se insiropeaza cu un sirop din apa cu zahar si arome.

Crema a fost 4 oua , 250 ml lapte,8 linguri zahar,3 linguri faina.Se fierb pe aburi, pana se ingroasa.Se amesteca tot timpul.Daca se fac cocoloase , dupa ce se ia de pe foc se pasereaza cu robotul cu gat lung(folosit si pt pasat mancarea la bebelusi).Rece se freaca cu 2 pachete de unt.


Asa cum am mai spus , a fost imbracat in frisca.

Mickey Mouse-ul de deasupra l-am facut intr-o tava speciala din silicon (achizitionata din Szeged, Ungaria)



Compozitia a fost cea de blat simplu din 5 oua.(metoda identica cu cea descrisa mai sus).Nu am umplut blatul cu nimic.(acum regret! daca tot nu l-am umplut, trebuia sa fac macar compozitia de la chec, era mai buna la gust, dar din greseli invatam, asa ca data viitoare voi sti!)L-am ornat cu frisca colorata.



Si dupa cum se vede mai jos,a fost taaaaaaaaaaaaare bun tortul!!!!!!!




Tortul teren de fotbal........in urmatorul articol......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Unitati de masura



Produse

Grame

Grame

Grame

Grame


1 Cup

1 Ounce(oz)

1 Lingurita

1 Lingura








Praf de copt



4.6 grame

13.8 grame


Bicarbonat de sodiu



4.6 grame

13.8 grame


Unt

227


4.7 grame

14.2 grame


Lapte batut(iaurt moale)

245

30.6 grame per fl oz




Faina alba

125





Faina integrala

120

15 grame per oz

2.5 grame

7.5 grame


Gelatina alba

227

28.38 grame

4.7 grame

14.1 grame


Ulei de masline

216


4.5 grame

13.5 grame


Ulei vegetal (lichid)

218


4.6 grame

14 grame


Unt de alune

258





Orez alb cu bob lung

185





Sare fina de masa

292





Grasime vegetala

205


4.2 grame

12.8 grame


Zahar brun

220


4.6 grame

13.8 grame


Zahar tos

200


4.2 grame

12.6 grame


Zahar pudra

120


2.5 grame

8 grame


Esenta de vanilie

208


4.2 grame

13 grame


Apa

237

29.57 grame




Drojdie uscata

224

28.00 grame