miercuri, 10 octombrie 2007

Pasta de lapte praf

Mentionez ca aceasta reteta nu este copiata de undeva , e pur si simplu o incercare reusita de pasta dulce pt modelat, intr-un moment in care aveam nevoie urgent de ornamente!

INGREDIENTE: foto 1

MIERE(preferabil mierea de salcam-este cea mai deschisa la culoare)LAPTE PRAF

Nu am trecut cantitatile si asta pt ca fiecare stabileste cat doreste sa faca.

Metoda de preparare e simpla:

Se pune intr-un castronel o lingurita de miere(sau cat doreste fiecare, dar la inceput va sfatuiesc sa incercati asa , pentru a vedea cate ornamente puteti realiza folosind asa o cantitate mica!) foto 2

Apoi adaugati treptat lapte praf, incepand cu o lingurita plina, si amestecati bine. foto3 si 4

Se adauga lapte praf pana pasta se poate framanta bine in mana.foto 5 si 6



O PASTA DE O CONSISTENTA ASEMANATOARE SE POATE OBTINE INLOCUIND MIEREA CU ENERGIZANT SAU SERBET!

E adevarat ca mierea,energizantul si serbetul au preturi diferite, asa incat fiecare hotaraste care varianta i se pare mai potrivita!Metoda de preparare este aceeas, insa trebuie sa adaugati laptele praf TREPTAT, pentru ca daca e prea mult pasta se intareste prea tare!!!!!!!!

Tot in imaginile de mai sus am incercat sa realizez unui trandafir fara ustensile speciale.Se poate si asa, dar e adevarat ca e mai rapid atunci cand ai aceste ustensile Am facut mai multe bilute din pasta de diverse marimi, in ordine crescatoare.Una dintre ele am alungit-o in forma de lacrima.Apoi am luat cate o biluta, am asezat-o intre 2 folii de plastic mai groase, si am intrins-o folosind dosul unei linguri. Am asezat pe bila in forma de lacrima petala dupa petala, in asa fel incat sa se"imbratiseze"una pe alta La final am infipt trandafirul intr-o scobitoare pentru a se usca.

Tehnica realizarii unui trandafir pas cu pas este postata si aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Unitati de masura



Produse

Grame

Grame

Grame

Grame


1 Cup

1 Ounce(oz)

1 Lingurita

1 Lingura








Praf de copt



4.6 grame

13.8 grame


Bicarbonat de sodiu



4.6 grame

13.8 grame


Unt

227


4.7 grame

14.2 grame


Lapte batut(iaurt moale)

245

30.6 grame per fl oz




Faina alba

125





Faina integrala

120

15 grame per oz

2.5 grame

7.5 grame


Gelatina alba

227

28.38 grame

4.7 grame

14.1 grame


Ulei de masline

216


4.5 grame

13.5 grame


Ulei vegetal (lichid)

218


4.6 grame

14 grame


Unt de alune

258





Orez alb cu bob lung

185





Sare fina de masa

292





Grasime vegetala

205


4.2 grame

12.8 grame


Zahar brun

220


4.6 grame

13.8 grame


Zahar tos

200


4.2 grame

12.6 grame


Zahar pudra

120


2.5 grame

8 grame


Esenta de vanilie

208


4.2 grame

13 grame


Apa

237

29.57 grame




Drojdie uscata

224

28.00 grame